A basic tenet of a healthy democracy is open dialogue and transparency. Peter Fenn

ANUNT SELECTIE ASISTENT IN RELATII PUBLICE SI COMUNICARE



Titlul proiectului : Consolidarea Secretariatului Platformei "Pentru Europa"

 Axa prioritară: Consolidarea Secretariatului Platformei "Pentru Europa" și rolului său de coordonare a actiunilor societatii civile parte la Platforma

Domeniul principal de intervenţie: Dezvoltarea parteneriatului şi încurajarea iniţiativelor societatii civile in promovarea parcursului european a R.Moldova.

DESCRIEREA PROIECTULUI

Proiectul „Consolidarea Secretariatului Platformei "Pentru Europa" are drept scop
coordonarea acțiunilor și unirea eforturilor comune pentru a promova ideea europeană, împreună membrii platformei pot organiza evenimente mai mari, cu mesage unificate pentru a promova în mod activ integrarea europeană a Republicii Moldova și de a informa toți cetățenii cu privire la beneficiile și provocările referitoare la parcursul european al țării noastre. Comunicarea între membrii platformei este slabă, iar acest lucru duce adesea la suprapunerea activităților. Secretariatul Platformei "Pentru Europa" ar putea diversifica activitățile sale ca  structură a Platformei, care într-adevăr ar putea contribui din plin la

coordonare a acțiunilor membrilor platformei și la implicarea unor noi membri, în special în zonele rurale.
Extrem de necesar este de a asigura vizibilitatea tuturor acțiunilor Platformei, diseminarea  informațiilor cu privire la platforma, dar si a materialelor/documentelor, pliantelor, etc dezvoltate în cadrul proiectelor care sunt deja puse în aplicare sau urmează să fie puse în aplicare.


Desi printre membrii Platformei există ONG-uri care au o experiență impresionantă în promovarea ideii europene în Republica Moldova, ONG-urile din regiuni simt deseori necesitatea unei instruiri si informari referitor la metodele de promovare, mesajele care trebuie sa ajunga la cetateni etc.. Secretariatul intenționează să organizeze cursuri de instruire care să contribuie la lichidarea acestor deficiențe.

DESCRIEREA POSTULUI

Asistentul în relații publice și comunicare asigură toate măsurile necesare pentru funcţionarea Secretariatului Tehnic şi pentru desfăşurarea tuturor activităţilor, conform contractului de finanţare, care presupun implicarea sa. Contribuie la crearea și promovarea imaginii publice a Platformei; pregăteste ședințele Consiliului si  procesle verbale; asigura publicitatea socială în numele Platformei;  organizeaza conferințe de presă;  menține o comunicare permanentă cu mass-media; disemineaza informații cu privire la activitățile Platformei; indeplineste alte sarcini atribuite de către secretarul Platformei.

CERINȚE:
- studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licenţă;
- capacitatea de a participa la procesul de implementare a proiectului;
- capacitatea de a interacţiona cu reprezentanţii contractorilor, ai partenerilor din proiect şi ai partenerilor din reţeaua socială;
- abilităţi organizatorice, abilităţi de motivare şi relaţionare;
- instrumente de comunicare la distanţă;
- abilităţi de organizare/structurare a informaţiei;
- web publishing;
- capacitatea de analiză şi sinteză;
- orientarea către rezultate: planificare şi prioritizare, orientare spre soluţionare;
- abilităţi de planificare, programare, implementare, monitorizare şi evaluare;
- limbi straine: obligatoriu - engleza  la un nivel avansat. Cunoasterea unei alte limbi straine, franceza sau germana, ar putea fi un avantaj;
- operare PC: Ms. Office (foarte bine - in special Word, PowerPoint, Access si Outlook), Corel Draw (bine), Adobe Photoshop (nivel mediu), Adobe PageMaker (nivel mediu);
- abilitati de comunicare :
- sa vorbeasca corect limba romana;

RESPONSABILITĂȚI:

- asigură funcţionarea secretariatului tehnic, în coordonarea managerului de proiect;
- asigură pregătirea şi derularea tuturor activităţilor conform calendarului de implementare stabilit împreună cu echipa de management;
- participă la elaborarea strategiei de comunicare şi diseminare a informaţiilor;
- participă la gestionarea informaţiilor rezultate în urma cercetării pe regiuni şi la prelucrarea acestora;
- participă la elaborarea documentelor şi a materialelor rezultate din lucrările workshop-urilor;
- asigură publicarea materialelor realizate, destinate publicului, pe toate site-urile relevante;
- asigură pregătirea materialelor pentru publicare, în diferite faze;
- asigură gestiunea publicaţiilor şi distribuirea acestora la evenimente, pe web sau pe alte canale;
- participă la coordonarea experţilor pe termen scurt implicaţi în procesul de instruire pe regiuni;
- asigură informarea şi publicitatea proiectului prin toate mijloacele disponibile
- asigură respectarea tuturor regulilor şi formalităţilor legate de implementarea proiectelor Secretariatului Platformei
-coordoneaza activitatea de organizare evenimentelor
- se ocupa de promovarea Platformei si a organizatiilor-membre ale Platformei, prin mijloace specifice.
- gestioneaza contul Platformei „Pentru Europa” in retelele de socializare Facebook, Twitter s.a. (dupa caz)

Trimite CV-ul, însoțit de o scrisoare de intenție, la adresa:
proeurope.platform@gmail.com

Termenul de aplicare:  19 septembrie 2014

Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate
 

Platforma societatii civile “Pentru Europa”